021-77349651

خرید یو پی اس

در سالهای اخیر قطعی برق در ایران و مشکلات ناشی از آن که عمدتا به خرابی دستگاه و تجهیزات مورد نیاز مجموعه‌های خانگی، اداری، صنعتی و ... منجر می‌شد یک معظل بزرگ بود که افراد به خصوص صاحبان صنایع مختلف را به سوی پیدا کردن راه حلی ماندگار برای این مشکل راهنمایی کرده است و آن خرید یو پی اس است. صنایع تکام به عنوان یکی از صنایع پیشرو در ساخت و عرضه انواع یوپی‌اس در ایران ضرورت خرید انواع UPS را ارائه می کند.

مدل های یو پی اس تکام

در گذشته اغلب برای جلوگیری از آسیب‌هایی که نوسانات برق به دستگاه‌های الکترونیکی مانند رایانه‌ها وارد می‌کنند از محافظ استفاده می‌کردیم اما این محافظ‌ها باتوجه به گسترش دامنه استفاده از تجهیزات دیگر، مانند سابق جوابگوی نیاز تجهیزات و سیستم‌های ما نخواهند بود در نتیجه نیاز است آن را با سیستمی قوی تر و منسجم تر مانند دستگاه یو پی اس جایگزین نماییم. سیستم یو پی اس یکی از هوشمندترین سیستم‌های محافظتی از تجهیزات برقی در مجموعه‌های خانگی، اداری، سازمانی، صنعتی، بیمارستانی و ... است. شما می‌توانید با انتخاب ups مناسب سلامت تجهیزات برقی  و الکترونیکی خود را حتی در خاموشی‌های مکرر تضمین نمایید. با توجه به اینکه امروزه بخش اعظمی از سیستم‌های الکترونیکی اطرافمان نیازمند مصرف برق شهری هستند لزوم خرید ups بر کسی پوشیده نیست. 

یو پی اس‌ها هوشمند هستند و به طور کل به عنوان یک واسطه میان برق شهری و تجهیزات کار می‌کنند تا علاوه بر نویز گیری و جلوگیری از ورود جریانهای غیر استاندارد به دستگاه‌ها که ممکن است منجر به آسیب جدی به مدارهای آن شود ، در زمان قطعی برق نیز از طریق باتری یو پی اس  برق مورد نیاز تجهیزات را تامین کند و مانع از خاموشی پیش بینی نشده تجهیزات و دستگاه‌های متصل به آن شود. 

امروزه با توجه به اهمیت و قیمت یو پی اس، اقدام به خرید یو پی اس حوزه‌های مختلفی را پوشش می‌دهد که مهمترین آنها خرید یو پی اس اداری، خرید یو پی اس صنعتی، خرید یو پی اس خانگی ... است که در اینجا به لزوم خرید برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

خرید یو پی اس برای مصارف خانگی و ادارای 

باتری یو پی اس

بسیاری تصور می‌کنند استفاده از محافظ‌ها برای وسایل برقی خانگی و ادارای کفایت می‌کند تا آنها از نوسانات برق در امان بمانند اما لازم است که شما از ups استفاده کنید تا آسیب‌های ناشی از نوسانات برق را به حداقل برسانید. یو پی اس‌های خانگی و اداری اغلب تا حدود دوساعت برق مورد نیاز تجهیزات متصل را تامین می‌کنند و برای زمان قطعی برق بهترین گزینه هستند. قیمت ups خانگی و اداری با توجه به توان و نوع یو پی اس و کارکرد آن متغیر است. 

خرید ups برای کولر گازی 

از مهمترین کاربردهای یو پی اس‌های خانگی می‌توان به خرید یو پی اس برای کولر گازی اشاره نمود که کاربرد آن در تابستان که اوج مصرف برق است الزامی  است. این نوع یو پی اس علاوه محافظت از کولردر برابر نوسانات شدید برق شهری از قطعی برق درساعات اوج مصرف نیز جلوگیری می‌کند. 

خرید ups برای یخچال و تلویزیون 

یو پی اس خانگی برای وسایل دیگری همچون تلویزیون، یخچال، پکیج، ماشین لباسشویی و ... نیز به کار گرفته می‌شود. توجه داشته باشید که اگر قطعی برق، طولانی مدت باشد، مواد غذایی درون یخچال ممکن است دچار خرابی شوند به خصوص زمانی که هوا گرم است در نتیجه خرید یو پی اس برای یخچال‌های خانگی و مخصوصا خرید یو پی اس برای یخچال‌های فروشگاهی می‌تواند یک راهکار باشد. سایر دستگاه‌ها نیز در صورتی که نیاز به انجام به موقع آن دارید می‌توانید با کمک یوپی‌اس از خاموشی آنها جلوگیری نمایید. 

خرید یو پی اس ups برای کامپیوتر 

امروزه در هر خانه، شرکت و فضای اداری اعم از کوچک و بزرگ حتما یک دستگاه کامپیوتر وجود دارد که عمدتا قیمت بالایی دارد، علاوه بر آن اطلاعات ذخیره شده بر روی این کامپیوترها ممکن است بسیار حائز اهمیت باشد در نتیجه لازم است که از این دستگاه در برابر قطعی برق و نوسانات برق شهری محافظت شود و خرید یو پی اس مخصوص کامپیوتر می‌تواند کمک کننده باشد. امروزه استفاده از کامپیوتر و دسترسی به اینترنت لزوم خرید یو پی اس مناسب برای کامپیوتر و دستگاه‌های جانبی آن مانند مودم و پرینتر و اسکنر را بیشتر نموده است.

خرید یو پی اس ups برای دوربین مدار بسته

داشتن سیستم امنیتی نظیر دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های دزدگیر امروزه بسیار حائز اهمیت است. زمانی که شما یک سیستم امنیتی در فضای خود نصب می‌کنید می‌توانید امنیت جان و مال خود را تضمین نمایید. اگر از سیستم دوربین مداربسته استفاده می‌کنید خرید یک یو پی اس برای دور بین مداربسته تان الزامی است زیرا یک قطعی برق ساده توسط سارقان می‌تواند تمامی سیستم امنیتی را که به وجود آورده اید از بین ببرد. 

خرید ups برای آسانسور

از مهمترین تجهیزاتی که نیاز به دستگاه یوپی‌اس دارد می‌توان به آسانسورها اشاراه نمود. تصور کنید سوار آسانسور هستید و ناگهان برق قطع شود این قطعی برق باعث حبس شدن شما در آسانسور تا زمان آمدن برق می‌شود در نتیجه لازم است که یک منبع برق قوی و مجهز برای زمان‌های قطع برق شهری وجود داشته باشد. خرید یو پی اس برای آسانسور می‌تواند به شما کمک کند تا در زمان قطعی برق و گیرکردن آسانسور در هر نقطه‌ای، برق مورد نیاز آسانسور برای رسیدن به اولین طبقه قابل توقف تامین شود و از ماندن طولانی در محیط بسته جلوگیری به عمل آید. 

خرید ups برای کرکره برقی

امروزه کاربرد کرکره و درب‌های برقی که به وسیله ریموت کنترل باز می‌شود در منازل مسکونی، ادارات، فروشگاه‌ها و ... در حال گسترش است. این درب‌ها با کمک برق باز می‌شوند و در صورت نبود برق می‌تواند در رفت و آمد اختلال زیادی ایجاد نماید به خصوص در فصل گرما که قطعی برق به دلیل حجم بالای مصرف زیاد است. پس  برای اینکه دربهای الکتریکی از کار نیفتند خرید یو پی اس برای کرکره برقی بسیارحیاتی خواهد بود.

خرید ups برای پایگاه‌های داده

پایگاه داده از مهمترین بخش‌هایی است که لازم است همواره آنلاین باشند. این پایگاه‌ها وظیفه نگهداری اطلاعات برای دسترسی آسان تر را بر عهده دارند و لازم است در هنگام فراخوانی در دسترس باشند. با توجه به اینکه تجهیزات پایگاه داده نسبت به اختلال جریانات برقی بسیار حساس هستند لزوم تسهیل جریان برق ورودی و روشن بودن آن در زمان کار بسیار حائز اهمیت است و این دو کار تنها به کمک خرید یو پی اس برای پایگاه‌های داده امکان پذیر است.

خرید ups برای ادارات و سازمان‌ها

سازمان‌ها و ادارات از مشاغلی هستند که بر پایه شبکه کار می‌کنند و دارای سیستم اتوماسیون اداری هستند که نیاز واضحی به استفاده از دستگاه یو پی اس دارند. قطعی شبکه این سازمان‌ها نه تنها به خدمات رسانی آسیب وارد می‌کند بلکه می‌تواند مشکلات بسیاری را برای تجهیزات متصل به این شبکه‌ها به وجود آورد. هر قطعی شبکه به خصوص در بانک‌ها می‌تواند بر خدمات رسانی و اعتماد سازی در میان مردم تاثیر بگذارد در نتیجه خرید یو پی اس برای ادارات و سازمان‌ها امری ضروری است.

خرید ups برای سرور 

سرورها بخش اصلی شبکه‌های ارتباطی محلی و بین المللی هستند که نیاز است از نوسانات برق و قطعی آن محافظت شوند. عدم ایجاد اختلال در کار اتاق سرور همان دلیلی است که شما به خرید یو پی اس برای سرورها نیاز دارید و باید جدی بگیرید پس اگر کار شما مبتنی بر استفاده از سرور است لازم است یک یو پی اس مناسب خریداری نمایید.

خرید ups صنعتی 

از یو پی اس در صنایع مختلفی از جمله صنایع تولیدی، صنایع غذایی، صنایع بهداشتی و بیمارستانی استفاده می‌شود. با نگاهی به صنایع خواهید فهمید برخی از صنایع نیاز به سیستم تغذیه برق بدون وقفه دارند تا بتوانند در راندمان تولید و خدمات رسانی باقی بمانند. این امر به خصوص در بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است زیرا با زندگی انسان سرو کار دارند و روشن ماندن برخی از دستگاه‌های خدمات درمانی می‌تواند تضمیمن کننده بقای زندگی یک فرد باشد. در نتیجه خرید یو پی اس صنعتی اهمیت فوق العاده‌‌ای دارد که لازم است به آن توجه شود.

یو پی اس صنعتی

فروش یو پی اس در صنایع تکام

واحد فروش شرکت تکام، با درک صحیح نیاز مشتریان، همواره می‌کوشد انتظار مشتریان را به پیشنهادات جذاب فنی اقتصادی تبدیل نمایید. این واحد، با در اختیار داشتن کارشناسان خبره و توانمند در حوزه­ ی برق و الکترونیک، نمایندگان و عاملین فروش فعال و پاسخگو در سراسر ایران، با رصد بازارهای هدف و انجام برنامه‌ریزی و تحلیل‌های علمی، در راستای تأمین نیاز مشتریان خود گام برمی‌دارد.

شرکت تکام، در اردیبهشت­ سال1368 با همکاری تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی در تهران تأسیس شد. هدف از تأسیس این شرکت، طرح و توسعه­ ی کامپیوتر، الکترونیک و مخابرات در حوزه­ ی کشور و امکان صادرات محصولات و خدمات مهندسی به کشورهای هدف بود. در حال حاضر که بیشتر از ربع قرن از فعالیت مستمر و خستگی‌ناپذیر این شرکت سپری شده است، حاصل این تلاش، تولید محصولاتی از قبیل یوپی‌اس، شارژر، استابلایزر، اینورتر و منابع تغذیه را به دنبال داشته است. شرکت تکام با اتکا به این محصولات، در اکثر پروژه‌های بزرگ کشور عزیزمان درزمینه‌ی نفت، گاز، پتروشیمی، مخابرات، دوایر دولتی، بانک‌ها، سازمان‌ها و صنایع مختلف حضور پیدا کرده است.

البته این امکان، با اعتقاد به اصول اخلاقی و حرفه‌ای زیر میسر می‌گردد:

  1. خشنودی خریدار، تضمین و تأیید درآمد پاک ماست.
  2. ارتقای سطح کیفی محصولات و کارآفرینی، دو هدف بنیادین ماست.
  3. عرصه­ ی رقابت تجاری، محدود به ارزش‌های اخلاقی است.
  4. سرمایه‌گذاری و مشارکت ما، بر مبنای صداقت و امانت است.
  5. سرمایه ­ی ما، منابع انسانی و اعتماد و اطمینان خریدار است.
  6. سازمان، متعهد به رشد همه‌جانبه­ ی همکاران خود است.

شرکت تکام، رنج وسیعی از محصولات را به شرح زیر تولید و ارائه می‌دهد:

● یو پی‌ اس ONLINE و LINE INTERACTIVE برای محیط‌های اداری و صنعتی

● اینورترهای ONLINE و OFFLINE جهت مصارف سیستم‌های مخابراتی

●نرم‌افزارهای کنترل و مانیتورینگ UPS و SNMP

● استابیلایزرهای (Servomotor & Static) استاتیک و موتوری در رنج‌های خانگی و صنعتی

● شارژهای صنعتی در مدل‌های سوییچینگ و تریستوری (Switching & Thyristor Chargers)

● منابع تغذیه جهت مصارف مختلف سوییچ مد و آنالوگ (Analog & Switching Power Supplies)

● تابلوهای برق

● رک‌های مخابراتی و طرح ریتال

● جعبه‌های باتری

در ضمن ، این شرکت، ارائه‌کننده­ ی تجهیزات زیر باکیفیت عالی می‌باشد.لازم به ذکر است که همه­ ی آن‌ها همانند تولیدات این شرکت، از گارانتی و پشتیبانی یکسانی برخوردار هستند.

● سیستم‌های سولار و تجهیزات مربوطه(Solar Cells)

● باتری‌های خشک بدون نگهداری و سرویس (Seal Lead Acid & Maintenance free Batteries)

● باتری‌های صنعتی پرظرفیت

● باتری‌های نیکل کادمیوم

جهت مشاوره و خرید انواع یو پی اس ، تعمیر یو پی اس سایر محصولات با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت مشاوره و خرید انواع یو پی اس و سایر محصولات با کارشناسان ما در تماس باشید.