قطع برق به خرابی تجهیزات یا تجهیزات به دلیل قطع برق خراب می شود. قطع برق یک مشکل بزرگ برای هر دو بخش صنعتی و خانگی بوده است.مشکلاتی در مورد خرابی تجهیزات اولیه خانه به دلیل قطع برق وجود داشته است. مشکلات خراب شدن تلویزیون، یخچال و حتی فر به دلیل این تهدید در خانواده های فعلی بسیار رایج است. در بخش صنعتی، روزانه ماشین‌ها به دلیل قطع برق که اغلب اتفاق می‌افتد، خراب می‌شوند.

تعریف قطع برق و تاثیر آن

در حال حاضر برق در واقع منبع انرژی برای اکثر افراد است. این بدان معناست که هر گونه وقفه جزئی در عرضه آن منجر به رنج چندین نفر می شود.داده‌های مورد استفاده در بیمارستان‌ها، مؤسسات، ادارات، فرودگاه‌ها و خانه‌ها با قطع برق از بین می‌رود. برای این مقاله، شرکت HL و Wilman نیز چنین مشکلی را تجربه کرده اند و من باید راه حل هایی را به مدیریت ارائه دهم. متأسفانه، قطع شدن برق به دلیل جهش، افتادگی و نوسانات برق اجتناب ناپذیر است. بنابراین، داشتن یک یو پی اس مطمئن و بدون وقفه در اکثر بخش ها بسیار مهم است.

قطع برق تهدیدی برای زندگی انسان است. یو پی اس بدون وقفه مترادف با برق مداوم می شود. یو پی اس می تواند برق تولید کند و در صورتی که شبکه برق به دلیل عواملی مانند سیم های معیوب، افتادگی ها و نوسانات برق نتواند برق را آزاد کند، برای کار به وسایل برقی منتقل شود. آنها همچنین سیستم های الکتریکی را از آسیب ناشی از عوامل فیزیکی محافظت می کنند که ممکن است به دلیل نوسانات ولتاژ رخ داده باشد. آنها معمولاً به بسته های باتری متصل می شوند که برای توزیع برق در هنگام قطع برق شارژ می شوند.

راه اندازی سیستم های یو پی اس بدون وقفه

دو مدل از یو پی اس بدون وقفه وجود دارد. اینها حالت آنلاین و حالت آفلاین هستند. حالت آنلاین حتی زمانی که برق روشن است کار می کند در حالی که حالت آفلاین زمانی که برق وجود ندارد کار می کند.مدل آنلاین هنگام تغییر موقعیت ها به طور خودکار عمل می کند در حالی که آفلاین باید به صورت دستی کار کند تا شروع شود. فروشگاه‌های بزرگی که از مدل‌های آنلاین استفاده می‌کنند، کسب‌وکارهای پررونقی را به دست می‌آورند زیرا هرگز یو پی اس را قطع نمی‌کنند.

انواع سیستم های برق رسانی

دو نوع یو پی اس وجود دارد. اینها AC و DC هستند و AC یک نوع یو پی اس متغیر است .معمولاً مستعد نوسانات ولتاژ است. این باعث می‌شود که آن را در کنترل قطعی‌های برق بهترین حالت را داشته باشد، زیرا پس از قطع شدن برق، به شکل دیگری از یو پی اس ها جایگزین می‌شوند. خط معمولی AC به ترتیب +/- 10٪ است. این می تواند در صورت بارگذاری بیش از حد به سطوح بالاتر برود.

 هنگام تست مشکلات استرس مانند نقاط ضعف در خط مدار، باید از یو پی اس متغیر AC استفاده شود.تولید ولتاژ با استفاده از ترانسفورماتور است. اتوترانسفورماتور می تواند به عنوان ترانسفورماتور نیز عمل کند .ترانسفورماتور چندین ضربه دارد که به سوئیچ ها در جریان متناوب کمک می کند.رایج ترین AC مورد استفاده در نظارت بر جریان الکتریکی ولتاژ، جریان و توان است.

برخی از محصولات مانند B&K Precision مدل 1655A هم برای تنوع و هم برای جداسازی در دسترس هستند. برای لحیم کاری آهن بسیار کاربردی است. یو پی اس DC کمی با AC متفاوت است. این به سادگی برق را بدون تغییر جریان متناوب ثابت می کند.

انواع مختلفی از یو پی اس DC وجود دارد. اینها به شرح زیر است. حذف کننده باتری کم هزینه ترین منبع در بازار است. هم کمترین هزینه را دارد و هم برای استفاده تجاری راحت است. آنها زمانی گران می شوند که فرد مجبور باشد روی برخی از تجهیزات باتری کار کند. یو پی اس ثابت ولتاژ، تنظیم ولتاژ را بدون توجه به مقاومت بارگذاری شده حفظ می کند. این فقط در خانه ها و سایر شرکت های کوچک به خوبی کار می کند. منبع جریان ثابت نیز بدون توجه به تغییرات مقاومت بار، جریان تنظیم شده را حفظ می کند. دارای برخی از ترمینال های جک بین ترمینال های مثبت و منفی است. این به طور عمده در مورد آزمایشگاه ها صدق می کند.

آزمایشگاه ها به دلیل مواد شیمیایی موجود در آزمایشگاه به یو پی اس بسیار ایمن نیاز دارند. منبع خروجی چندگانه شامل سه خروجی DC است. آنها مفید و مقرون به صرفه هستند اما ولتاژ بسیار کمی به شرکت می دهند.با این حال، می‌توان از آن ها در عملیات‌های زمان‌بندی‌شده که در برخی مواقع نیاز به توان وجود دارد، استفاده کرد. اگر به یو پی اس ها زمان بندی شده اما با ولتاژ پایین نیاز داشته باشند، این برای شرکت ها مفید خواهد بود. همچنین برای کار کردن به کامپیوتر نیاز دارد.

نتیجه گیری

برای برجسته کردن مسائل در این مقاله، لازم است از این امر جلوگیری کنم که یو پی اس AC بهترین یو پی اس جایگزین برای شرکت است.انواع دیگری از منبع DC ممکن است برای پشتیبانی از AC استفاده شود. برق منبع AC می تواند جریان را متناوب کند، و این باعث می شود از آن در خط یو پی اس استفاده شود که هرگز از کار نمی افتد.این به تیم من امکان می دهد تا به طور مؤثر کار کند و کار را به موقع همانطور که توسط شرکت شما تعیین شده است پاک کند. پاکسازی کارآمد و به موقع کار کاملاً به قطع برق تجربه شده در محل بستگی دارد. بنابراین، مهم است که این موضوع را قبل از دیگران بررسی کنیم.